Timlact

Daca doriti sa deveniti partenerul nostru va rugam sa ne contactati.

s

Alimentația – esențială pentru un stil de viață sănătos

Alimentația - esențială pentru un stil de viață sănătos

Trăim într-o eră a vitezei, în care suntem într-o continuă mișcare și în care trebuie să ținem pasul cu tot ce se întâmplă în jurul nostru. Pentru a ne găsi echilibrul și pentru a reduce stresul din viața cotidiană, este foarte important să adoptăm un stil de viață sănătos.

Potrivit Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii (OMS), alimentația echilibrată și sănătoasă este foarte importantă pentru o stare de sănătate mai bună, atât fizică, cât și psihică. Pentru ca organismul nostru să funcționeze în parametri optimi, trebuie să obținem din alimentele pe care le consumăm zilnic, nutrienții de care acesta are nevoie.

Alimentaţia sănătoasă ne protejează împotriva unui număr mare de multe boli cronice, precum afecţiunile cardiovasculare, diabetul şi cancerul și ne ajută să ne menținem corpul sănătos, la o greutate optimă.

Lactatele – recomandate de minim 1-2 ori pe zi

Lactatele joacă un rol foarte important într-o dietă echilibrată. Cu numeroase beneficii asupra sănătății, produsele lactate naturale, fără adaosuri, oferă organismului un aport mare de proteină de calitate.

Laptele reprezintă cea mai importantă sursa de calciu pentru dinți si oase, întărește sistemul imunitar, accelerează arderea grăsimilor și ajută la menținerea unei greutăți normale.

Alege un mic dejun echilibrat

Este cunoscut faptul că micul dejun este cea mai important masa a zilei. Așadar, acesta trebuie să conțină alimente care să-ți pună în mișcare metabolismul. Optează în farfurie pentru proteine, grăsimi sănătoase şi carbohidraţi complecşi.

Este recomandat să consumi lactate naturale precum iaurtul, brânza sau chiar un pahar de lapte proaspăt. Pentru ca prima masă să fie bogată în proteină de calitate, o poți completa cu ouă, bogate de asemenea în nutrienți esențiali.

Optează pentru gustări sănătoase

Includerea gustărilor în alimentația noastră de zi cu zi are numeroase beneficii asupra organismului, cel mai important dintre acestea fiind faptul că previne supraalimentarea în timpul meselor principale.

Deși suntem tentați să alegem gustări procesate, achiziționate de pe rafturile magazinelor, acestea conțin foarte multe substanțe nocive pentru organism. Dacă între mese simți nevoia de a consuma o gustare, optează pentru o gustare sănătoasă, bogată în nutrienți, care va da corpului tău doza de energie de care are nevoie.

Îți poți prepara chiar tu un iaurt cu semințe sau cu fructe deshidratate sau poți alege să îți pregătești un smoothie cu lapte și fructe proaspete.

Alimentația și mișcarea

Alimentaţia sănătoasă şi sportul merg mână în mână. Pentru a avea un stil de viață sănătos, trebuie să acorzi atenție în egală măsură, ambelor aspecte.

Studiile arată că exerciţiile fizice îmbunătățesc considerabil dispoziţia, reduc stările de depresie și stresul, stări care au risc mare de a contribui la mâncatul compulsiv, pe bază emoțională.

De asemenea, activitatea fizică întăreşte musculatura, te ajută să te menții în formă, îţi dă mai multă energie, reduce riscul de boli cronice şi îmbunătăţeşte calitatea somnului.

Post a Comment